Prin prezenta va aducem la cunostiinta ca Primaria Comunei Criciova este interesata sa efectueze lucrarea:”Realizare cai de acces si rigole betonate in localitatea Jdioara-DC 132”
,si va invita sa depuneti oferta d-voastra ,avand in vedere urmatoarele:
Interventiile necesare , solicitate de beneficiar, se vor executa conform caiet de sarcini
1.Denumirea autoritatii contractante:
Comuna Criciova, CUI:4357937
Adresa sediu: loc. Criciova Nr 51 A jud.Timis ,Tel /fax ;0256/335807
2.modalitatea de desfasurare:achizitie directa conform Hotarare nr. 395/2016 Art.43
3.valoarea estimata : 446.281 lei,fara TVA
4.Termen de executie: Lucrarea de executie este estimata a se finaliza până la data de 30.12.2025 .
5.Garantia: minima a lucrarilor 24 luni
6.Garantia de buna executie: Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie, care este in cuantum de 5% din valoarea de contract, fara TVA si se poate constitui prin una din urmatoarele forme:
-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-Retineri succesive din sumele datorate.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponobil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului;
Perioada de valabilitate a ofertei: 15 zile de la data termenului limita de primire a ofertelor.
7.CONDITII DE PARTICIPARE:
Nota: Operatorii economici trebuie să fie înregistraţi în S.E.A.P.-.SICAP la data depunerii ofertei
Situatia personala a ofertantului:
- F1 Scrisoare de inaintare.
- F2 Declarație privind neîncadrarea în situația prevăzută la art. 165 din Legea nr. 98/2016;
- F 2/1 Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 167 din Legea nr. 98/2016;
- F3 Declarație privind neîncadrarea în situația prevăzută la art. 164 din Legea nr. 98/201
- F4 Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.59 si art. 60 din Legea nr. 98/2016;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator.
-Certificat de atestare fiscala,privind impozite,taxe locale si alte venituri datorate bugetului local.
II. PROPUNEREA TEHNICA va cuprinde:
- F5 Declarație privind respectarea obligațiilor cuprinse în caietul de sarcini;
-F6 Declaratie privind respectarea legislatiei privind conditiile de mediu,social si cu privire la relatiile de munca
- F7 Document de confirmare a acceptării de către ofertant a clauzelor contractuale
- F8 Formular oferta
- Declaratie privind perioada de garantie acordata lucrarii;
- Formular de informatii generale.
II. PROPUNEREA FINANCIARA trebuie sa fie exprimata in lei si va cuprinde:
- Formularul de depunere a propunerii Financiare;
- Lista cu cantitatiile de lucrari; F3
8.Criteriul de adjudecare : Pretul cel mai scazut.
9. CPV: 45233161-5 – Lucrari de drumuri
10.Obiectul Contractului :”Realizare cai de acces si rigole betonate in localitatea Jdioara-DC 132”
11. Data limita de depunere a ofertelor:13.08.2025 .
12. Modalitati de depunere a ofertei:
a-se vor depune : la sediul Primariei Criciova sau pe adresa de e-mail: primaria.criciova@cjtimis.ro sau achizitii@primariacriciova.ro .
b - se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii /lucrari in SEAP-SICAP
13.Tipul de finantare si modalitatea de plata: Buget local,plata se va efectua in cel mult 30 zile de la finalizarea lucrarilor,in contul prestatorului deschis la Trezoreria statului.
14. Moneda la care se va transmite oferta de pret :lei
15.Modul de obtinere a documentatiei( Caiet sarcini) atasat invitatiei de la sediul primariei Criciova,sau mail. : primaria.criciova@cjtimis.ro sau achizitii@primariacriciova.ro .
16. Persoana de contact : Cătană Cristian Iosif