Primăria Comunei Criciova, județul Timiș



ANUNT CONCURS INSPECTOR SUPERIOR

 

 
 
 
 
 

 
 
 
307130,  com. Criciova, nr. 51A,   Fax/tel.:0256/335807;

E-mail: contact@primariacriciova.ro;   http://www.e-primarii.ro; http://www.ghidulprimariilor.ro

 
 
 

 

 


R  O  M    N  I  A
JUDEŢUL  TIMIŞ
PRIMĂRIA  COMUNEI  CRICIOVA
 

 

 

 

 
 
                                                                                                                      

 

 

 

Nr ________/_________2021

 

 

 

ANUNŢ
CONCURS PENTRU OCUPAREA PRIN RECRUTARE A
UNUI POST VACANT DE INSPECTOR SUPERIOR
 

Primăria Comunei Criciova organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Financiar Contabil Impozite si Taxe

 

  Concurs organizat in baza art II din Legea 203/2020 pentru modificarea si completarea Legii 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea  pandemiei de COVID-19

 

DOSARELE DE PARTICIPARE LA CONCURS se pot depune la sediul Primărie Comunei Criciova-secretariat   in perioada  27.12.2021-17.01.2022 intre orele 09-15.

              DOSARUL DE PARTICIPARE LA CONCURS CUPRINDE :

             Dosarele de participare la concurs vor contine in mod obligatoriu  documentele prevazute de art 49   din HG 611/2008 actualizata 

a)       formularul de înscriere, prevazut in anexa  la HG 611/2008 actualizata , conform formularului atasat

b)       curriculum vitae, modelul comun european;

c)       copia actului de identitate;acte de stare civila candidat

copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări în domeniul ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

d)       copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;

e)       copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

f)        cazierul judiciar (original, în termenul de valabilitate);

g)       declaraţia pe propria răspundere,  sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

h)       Dosar plic

Actele se vor prezenta in original si copie  sau in copie legalizata .

 

 

 

 

PROBELE STABILITE pentru concurs sunt: selectia dosarelor ,proba scrisă şi interviul.

Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Comunei Criciova, str. Principală nr. 51

Proba scrisă se va desfăşura în data de 31.01.2022, ora 10, iar interviul in  02.02.2022 ora 10

 

CONDIȚII DE PARTICIPARE:

Persoanele care candidează trebuie să îndeplinească următoarele condiţiile prevăzute de art. 465 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) este apt din punct de vedere medical să exercite o funcţie publică

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

 

CONDITII SPECIFICE DE PARTICIPARE

- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta -ramura de stiinte -stiinte economice sau stiinte administrative

- vechimea in specialitatea studiilor necesara exercitarii functiei publice :minimum7 ani

 

                 Bibliografia de concurs este următoarea:

Ø  Constituţia României, republicată ;

Ø  OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare ;Partea a III-a ,Titlul I si II  ale partii a VI -a  , Partea a VII-a;

Ø  Legea nr. 273/2006, pentru finanţele publice locale ;

Ø  Legea nr. 227/2015, Codul Fiscal ;

Ø  Legea nr. 207/2015, privind Codul de procedură fiscală ;

Ø  Legea nr. 52/2003, privind Transparenţa decizională în Administrație publică ;

Ø  O.U.G. nr. 27/2002, privind Reglementarea activităţii de soluționare a petiţiilor

Ø  OUG nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;

Ø  Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

 

       Tematica: Bibliografia va fi studiată integral.

 

ATRIBUŢII PREVĂZUTE ÎN FIŞA POSTULUI :

1.       Conducerea evidentei fiscale privind impozitele si taxele locale datorate de persoanele fizice și juridice din comuna;

2.       Înregistrarea debitelor și încasărilor în extrasul de rol;

3.       Identificarea persoanelor fizice care posedă bunuri impozabile;

4.       Gestionarea documentelor referitoare la impunerea fiecărui contribuabil, grupate într-un dosar fiscal unic;

5.       Urmareste intocmirea si depunerea in termenele cerute de lege a declaratiilor de impunere de catre contribuabilii persoane fizice și juridice;

6.       Urmareste ,stabilirea, verificarea si colectarea impozitelor, taxelor contribuabililor persoane fizice  și juridice si a altor sume datorate bugetului local;

7.       obținerea și utilizarea tuturor informațiilor și a documentelor necesare pentru determinarea corectă a situaţiei fiscale a contribuabilului/plătitorului;

8.       Efectuează impunerea din oficiu în cazul contribuabililor persoane fizice/juridice care nu şi-au depus declaraţiile sau a căror declaraţii sunt eronate;

9.       Emite decizie de impunere ori de câte ori se stabilește sau se modifică baza de impozitare ca urmare a unei verificări documentare, a unei inspecții fiscale ori a unei verificări a situației fiscale personale, efectuate în condițiile legii;

10.   Răspunde de editarea corectă a notelor de plată pentru încasarea impozitelor și taxelor locale, la prezentarea contribuabililor titulari de rol, pe numele și pe bunurile impozabile proprietate a celui care efectuează plata sau în numele acestuia;

11.   Soluţionează în termen cererile depuse de contribuabili;

12.   Propune, împreună cu Compartimentul Taxe și Impozite în condiţiile legii, modificarea cuantumului impozitelor şi taxelor locale,precum şi stabilirea de taxe speciale ce urmeaza a fi aprobate de către Consiliul local, datorate de către persoanele fizice;

13.   Urmărește și răspunde de respectarea și aplicarea hotărârilor consiliului local, dispozițiilor primarului și a celorlalte acte normative care reglementează impozitele și taxele locale precum și alte impozite și taxe care constituie venit al bugetului local, datorate de persoanele fizice și juridice;

14.   Asigură preluarea în baza de date a tuturor informaţiilor din dosarele fiscale;

15.   Efectuează analize şi întocmeşte informări în legătură cu verificarea, constatarea şi stabilirea impozitelor şi taxelor, rezultatele acţiunilor de verificare şi măsurile luate pentru nerespectarea legislaţiei;

16.   Cercetează obiecţiile şi contestaţiile persoanelor fizice privind stabilirea impozitelor şi taxelor şi propune soluţii de rezolvare;

17.   Transmite documentaţia executorului fiscal pentru urmărire, în cazul diferenţelor impozitelor şi taxelor, penalităţilor de întârziere şi amenzilor stabilite persoanelor fizice;

18.   Realizează confruntarea autorizaţiilor de construire emise de Compartimentul Urbanism cu baza de date de la Impozite și Taxe, pentru identificarea imobilelor nou construite, care nu au fost declarate după expirarea termenului de valabilitate a autorizaţiilor de construire;

19.   Rezolva corespondenta primita referitoare la impozite si taxe locale personae fizice/juridice din comuna

 

 Durata timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. 

 

COORDONATE DE CONTACT PENTRU PRIMIREA DOSARELOR DE CONCURS

Adresa de corespondenţă: Primăria Comunei Criciova, str. Principală nr. 51 A, jud. Timiș

Tel. /fax 0256/335807; e-mail:contact@primariacriciova.ro

Persoană de contact: Gurau Ionela  – inspector de specialitate , tel/fax 0256/335807, 0785288134

 

 

 

 

PRIMAR                                             

CATANA ROMICA ELENA