ANUNT PUBLICITAR
Suport alimentar acordat elevilor prin Programul național MASĂ SĂNĂTOASĂ - ”Servicii de catering pentru școlarii și preșcolarii din Comuna Criciova, judet Timis”
Tip contract: SERVICII DE CATERING PENTRU ȘCOLI - ANEXA nr. 2 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
Denumirea achizitie: Servicii cuprinse în Anexa nr. 2 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice - Suport alimentar acordat elevilor „Programul național MASĂ SĂNĂTOASĂ – Servicii de catering pentru școlarii și preșcolarii din Comuna Criciova, judet Timis”
CPV: 55524000-9 Servicii de catering pentru scoli (Rev.2);
Procedura de atribuire: Procedura proprie prin publicarea anuntului publicitar si a documentatiei de atribuire pe site-ul propriu al UAT, urmat de achizitia din catalog SEAP a ofertantului clasat pe locul 1, in urma evaluarii ofertelor si aplicarea criteriului de atribuire. Procedura se va desfăsura conform Procedurii proprii pentru atribuirea contractelor de achizitie publica/acordurile cadru ce au ca obiect servicii sociale si alte servicii specifice prevazute in anexa nr. 2 la Legea 98/2016 pentru Programul National Masa Sanatoasa, aprobata prin HCL nr.49 din 28.08.2025
Descrierea contractului: Suport alimentar acordat elevilor (maxim 11.385 mese calde) în cadrul Programului național „Masă sănătoasă”, pentru școlarii și preșcolarii din Comuna Criciova, în fiecare zi de curs aferentă anului calendaristic 2025. Valoarea maximă a suportului alimentar fiind limitată la maxim 15 lei/bucată (inclusiv TVA 11%).
Valoarea estimata totala a serviciilor este de 153.851,35 lei fără TVA, respectiv 153.851,35 lei cu TVA inclus.
Sursa de finantare: buget de stat, Programului naţional "Masă sănătoasă"
Termen de primire oferte: 02.09.2025 ora 10
Limba sau limbile in care trebuie redactata oferta: română
Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa-si mentina oferta valabila : 60 zile
Conditii contract: Informatii cu privire la conditiile contractuale sunt prezentate in clauzele contractuale ce fac parte din documentatia de atribuiré si care este anexata prezentului anunt.
Conditii participare: Conditiile de participare sunt prezentate detaliat in documentatia de atribuire anexata anuntului.
Informatii suplimentare: Toate informatiile cu privire la derularea prezentei achizitii se regasesc in documentatia de atribuire anexata prezentului anunt.
Criterii de atribuire: Criteriul de atribuira este “Cel mai bun raport calitate - pret”. Detalii cu privire la criteriul de atribuire cu factorii de evaluare si ponderea acestora se regasesc in documentatia de atribuire anexata anuntului.
MODUL DE PREZENTARE A OFERTELOR
Documentele de calificare, ofertele tehnice si financiare, se vor transmite in original, semnate olograf de catre reprezentantul legal/ imputernicit al ofertantului, in plic inchis, pe adresa : Primaria comunei Criciova, Judet: Timiș, Localitate: Criciova nr.51 A, Cod postal:307130,tel.0256335807,e-mail:primaria.criciova@cjtimis.ro;achizitii@primariacriciova.ro pana la data 02.09.2025 , ora 10 . insotite de SCRISOARE DE INAINTARE, conform Formular nr. 14 din sectiunea Formulare.
Ofertantul are obligația de a numerota si semna fiecare pagina a ofertei precum si de a anexa un opis al documentelor prezentate.
Primar,
Catana Cristian Iosif